Skip to main content

Pfgbest Forex Spreadarna


De bästa mäklarena för Forex Traders. Hittills har en investerare som ville säga att satsa på eurons uppgång i princip haft två val, ringa fullmäklare eller gå till Europa med en tom resväska. Idag har 16 online-mäklarer för verksamheten till en snabbt växande grupp av huvudgata valutahandelnärer, går lång euron - eller det verkliga eller baht är lika enkelt som några få musklick. Med mini-boom väljer du en av dessa tjänster är nästan lika svårt som att prognostisera valutamarknadernas rörelser Liksom de flesta enskilda valutahandlare är alla dessa tjänster relativt nya i spelet. Så är tillsynsmyndigheterna, som bara har börjat spela in i tillväxten i specialhandelstjänster Och valen utvecklas snabbt Deutche Bank har under de senaste sex veckorna tillkännaget försäljningen av sin detaljhandel förex trading division och TradeStation lanserade ett nytt forex-dotterbolag, då nio dagar senare tillkännagav sitt eget förvärv av en japansk mäklare. Mer från 2011 Broker Survey. Then finns det alla vanliga jämförelsepunkter som en intresserad investerare bryr sig om i en mäklare, med speciella tweaks unika mot forex Kostnaderna är långt ifrån standardiserade och de är vanligtvis inbäddade i variabla spridningar, inte stavade i fastränta provisioner Eftersom det är nästan omöjligt att spåra de ekonomiska krafterna på jobbet i hundratals länder är en mäklare s tekniska analyser och diagram kan vara kritiska. Med så många av de uppskattade 465 000 valutahandlarena blir bara orienterade mot marknaderna, en webbplats s pedagogiska material och praktik konton är också viktiga. SmartMoney granskade 16 mäklarfirmor som erbjuder valutahandel och hittade ett modleybesättning. Fältet domineras fortfarande av privata företag, som inte är skyldiga att släppa även den mest grundläggande informationen. Två stora företag gick offentligt i vinter, och deras arkivering har redan börjat dölja branschen. Det minsta företaget vi undersökte hade färre än 5000 kunder, den största mer än 139 000. De flesta fokuserar uteslutande på valutakurser, även om några företag, däribland populära rabattmäklare TD Ameritrade AMTD, erbjuder valutakurser tillsammans med aktier, obligationer och andra tillgångar. För att hjälpa till att rensa upp en stillbilder, spenderade vi dussintals timmar som granskar utbildningsmaterial och testar demokonton Vi jämförde kostnaderna för handel mellan företag och plågade kundtjänster med grundläggande och sofistikerade frågor. Till slut frågade vi mäklaren själva att svara för våra resultat. Här är hur de staplade upp. Material. Största investerare är nya för valutahandling - antalet aktiva handlare har tredubblats under de senaste fem åren och tyvärr är det inte mycket nybörjars lycka. De flesta forex-återförsäljare rapporterar att ungefär två tredjedelar av sina kunder förlorar pengar och medan det kan finnas många möjliga förklaringar, inklusive marknadernas hastighet och obestridlighet och de risker som förvärras av hävstångseffekten, markerar de flesta återförsäljare deras pedagogiska materia som en möjlig lösning. Nu har de flesta av mäklaren skapat sitt eget pedagogiskt material, som oftast innehåller mycket att läsa, föreläsningar och videoförklaringar av webbplatsens tjänster och tekniker. Några erbjuder även interaktiva webinars, där tittare kan lämna frågor i realtid Ämnenna sträcker sig från grundläggande förklaringar av till exempel de vanligaste valutaparerna, till den verkligt avancerade, som Fibonacci retracements, bara en av dussintals tekniska strategier för valutahandlare. Något av det här är naturligtvis stranden Läsning, så frågan blir inte bredd av material de flesta mäklare erbjuder en fullständig kursplan, men hur lätt det är att förstå TD Ameritrade s thinkorswim-plattform får en guldstjärna här för att tillhandahålla intro-forex-material från National Futures Association, partyorganisation som reglerar futuresmäklare De var tydliga, korrekta och vi gillade förklaringen av riskerna i samband med valutahandling något annat samtal Eniently short-shrifted GAIN får ett hedervärt omnämnande för några rena enkla videor samt välskrivna inledande material som innehåller viktiga punkter som andra företag inte nämnde, som det faktum att stigande räntor tenderar att stärka värdet av en valuta. förlorare i denna omgång var FXDD, med en svåra att navigera serie av svåra att följa skriftliga material. Sidans förklaring av de viktigaste teorierna om teknisk analys, till exempel, inkluderar inte ett enda diagram. En talesman för firmaets anteckningar att de också erbjuder webinars som handlare kan delta i live eller spela senare, samt en separat webbplats som inkluderar video-handledning och FXDD-TV-marknadsuppdateringar. Talesmanen sa att de arbetar för att göra det lättare att hitta innehållet och att de planerar att Ratchet upp sin webinar träning schema i år. Intro-to-Forex lektioner är till hjälp, men när det gäller att sätta riktiga pengar på jobbet blir mjukvaran viktig Forexhandlare tenderar att lita på teknisk analys för att hitta matematiska mönster i realtidsprisrörelser Det betyder att de behöver tillgång till historiska data plus realtidspriser och flera alternativ för teknisk analys. Ännu inom mäklarhus har handlare alternativ. Nästan alla företag har minst ett eget nedladdningsbart mjukvarupaket kallat handel plattform och en webbaserad version som gör det möjligt för investerare att handla från alla internetanslutna datorer, många erbjuder också en tredjepartsplattform som heter MetaTrader 4, populär hos aktiva handlare för sina tekniska analysverktyg. En tredjedel av GAIN s-klienter använder plattformen, och hos mindre rivaliserande MB Trading stiger detta nummer till 58 Människor gillar det mycket, för det är intuitivt, det har alla verktyg du behöver, och det är en känd kvantitet, säger Javier Paz, en Aite Group-analytiker och om du flyttar ditt konto , du behöver inte lära dig ny mjukvara, säger han. MetaTrader skiljer sig inte mellan mäklarfirmor, så SmartMoney försökte ut varje firmas proprietary trading plattform med hjälp av play-money demo eller praktik konton FX CM s-plattformen erbjöd det bästa balansen mellan rika data och robusta kartverktyg i en inte alltför rubbad layout Vid första anblicken kan den känna sig upptagen. Till vänster uppdateras bud och frågepriser för flera valutor kontinuerligt till höger där Det är enkelt att anpassa och fokusera på ett par eller två par. Ett par fina funktioner när du har gjort en handel, en tydlig linje visas på diagrammet för att visa nivån där du köpt eller sålde, vilket gör det enkelt För att se var priserna rör sig i förhållande till var du hoppades de skulle flytta och en läsbar vinst-och-förlust sammanfattning visas framträdande men inte så frenetiskt blinkande att provocera ångest. För en näringsidkare som fokuserar endast på forex, TD Ameritrade s thinkorswim plattform är lite mer besvärligt eftersom det erbjuder valutor bredvid aktier, terminer och alternativ. Det kommer att ta lite anpassning till den valutahandlade näringsidkaren för att visa samma informationsdjup om flera valutapar i taget att rena forexplattformar erbjuder som standard att vara rättvis valutahandel är special för mäklaren och företaget är inte fokuserat på att locka till sig handelsmän som bara handlar valutor, säger Nicole Sherrod, VD för TD Ameritrade s näringsidkare. Det är inte något vi aktivt främjar, säger Sherrod, men företaget erbjuder det att göra sin produktmix så bred som möjligt Om klienterna går ut och spelar 18 hål, behöver de en komplett uppsättning klubbar, säger Sherrod. Alla investerare vet hur viktiga kostnaderna är. Varje öre du betalar är ett öre som kan inte tjäna avkastning Men forex-mäklare gör det galenskapligt svårt att ta reda på hur mycket, exakt de tar ut. Till skillnad från aktie - eller obligationsmäklare, tar de flesta valutahandlare inte ut raka provisioner. De gör sina pengar från bud-ask-spridningen eller skillnaden mellan vad köpare vill betala och vad säljarna vill få, mätt i pips eller den fjärde siffran efter decimal. Traders vet aldrig hur mycket spridningen är baserad på marknadskrafterna och hur mycket är återförsäljaren s? Upplysningar är nt konsekvent vissa företag släpper typiska spridningar, andra erbjuder spridningar så låga som alla återförsäljare noterar att spridningen kan och förändras när marknadsförhållandena förändras. Med allt det i åtanke, att välja en absolut vinnare och förlorare var inte lätt Av de återförsäljare vi testat, Oanda kom framåt i en tight race och rapporterade realtidsspridningar när vi kontrollerade runt 1 pip för euro-dollarn, det mest omsatta paret och cirka 1 7 pips för den australiensiska dollar-U-dollarn, en mindre vanligt - traded-paret Runners-up inkluderade TradeStation FX med genomsnittliga spridningar på euro-dollarn på mellan 1 och 1 5 pips och MB Trading med en mycket smal 0 7 pip spridning plus en provision som innebär att transaktionen kostar 1 49 pips FXCM säger att dess typiska spridning för euro-dollarn är 2 3 pips, mer än dubbel Oanda s Vid högre kurs på en 50 000 euro-dollar skulle kunden betala en extra 6 50 i avgifter som kanske inte verkar lika mycket, men aktiva investerare kan göra det handel flera gånger om dagen, och till och med små skillnader läggs upp, speciellt när förstorad 50 gånger över med hävstångseffekten FXCM får priser från flera banker och skickar sedan på de bästa tillgängliga spridningarna med en pip-markering, säger Jaclyn Sales, en talesman för firmorna som tar den andra sidan av kundernas affärer har råd att erbjuda snabbare spridningar på grund av möjligheten att göra vinst när kunderna tar förlorade positioner, säger Sales. De bredaste spridningarna fann vi var nödvändigtvis det värsta avtalet. FX Solutions erbjuder en fast spridning för euron dollar vid 3 pips Just nu är det högt, men Joseph Trevisani, företagets chefmarknadsanalytiker, säger att det finns tillfällen då kunderna kommer framåt. När marknaderna är mycket flyktiga, då är det både den största risken för förlust och den största möjligheten för vinst, säger han just det ögonblick då en näringsidkare vill ha en stabil spridning Om du inte handlar under nyhetshändelser, är det inte meningsfullt att betala det här bidraget, säger Aite Group s Paz, men om du försöker att exekveraUnder volatila tider, då är FX Solutions fördelarna in. Kan inte bestämma TD Ameritrade s thinkorswim-plattform erbjuder möjligheten till provisionbaserad valutahandel samt den vanligaste provisionsfria modellen där kommissionen är inbäddad i en markup på spridningen För euronparet paret är denna provision 1 per 10 000 enheter Deras provisionsfria modell är en 1 9 pip spridning för paret. Kunderna kan växla fram och tillbaka mellan modeller från handel till handel och företaget säger att handelskostnaderna borde liknar båda modellerna. Kundservice. Som förväntat med webbdrivna företag uppmuntrar nästan alla mäklare SmartMoney att kunderna använder realtidssamtal med kundservicerepresentanter, men alla erbjuder även e-postadresser och telefonnummer som ska ringas som bra Som en grupp var de snabba att hämta telefonen. Den längsta uppehållstid SmartMoney led var 4 minuter vid FXCM, fast det var ett av de snabbaste att svara på e-post. ail var det minst effektiva sättet att få svar fem företag tog mer än 6 timmar att återvända e-postmeddelanden, och endast fyra svarade på mindre än en timme. PFG Best var en standout i denna kategori, svarade på frågor via chatt och telefon omedelbart och svarade på en mailad fråga på bara 21 minuter med ett personligt meddelande från samma representant som vi pratade med tidigare FXCMs representanter svarade på vår chatt inom 3 minuter och svarade snabbt på våra frågor, men efter att ha besvarat vår fråga frågade representanten att följa upp med ett telefonsamtal som försöker prata oss till ett levande konto och förklarar att vi skulle kunna få tillgång till mer pedagogiskt material och tekniska signaler om vi lägger några hundra dollar på ett konto, även om vi inte gjorde affärer. Allari erbjöd den minst tillfredsställande online Kundtjänstupplevelse som hämtar våra demokontouppgifter via chatt tog nästan 20 minuter och representanten lät oss sitta i tystnad tills vi bad om en lägesrapport. Företaget tog också nästan fyra timmar att svara på ett e-postmeddelande, även om telefonsvaret var snabbt och praktiskt. En talesman från Alpari bekräftade att kunder som skickar frågor via chatt kan uppleva viss fördröjning och sa att e-postmeddelanden besvaras i den ordning de mottas. Det snabbaste sättet För att få hjälp, sa hon, är via telefon. För dabblers TD Ameritrade För nybörjare Gain Capital eller FXCM For veterans FX Solutions. Det skulle ha varit trevligt om ett enda företag hade särskiljat sig huvud och axlar över resten Men i slutändan den bästa mäklaren platsen beror lika mycket på näringsidkaren som det gör på företaget För aktiva aktie - och obligationsinvesterare som kan göra några valutatransaktioner från tid till annan, rekommenderar vi TD Ameritrade Företaget vann andra plats i vår aktiemäklareundersökning LINK, och dess prissättning är mer som de enkla provisionerna aktiehandlare är vana vid att betala för början av valutahandeln, utbildningsmaterialet i GAIN Capital och FXCM var enastående och bo th är offentliga företag, ett faktum som lägger till ett lager av övervakning och ansvarighet de andra företagen inte erbjuder. För erfarna handlare som trivs på valutamarknadernas volatilitet och vill ha något annat än att dyka in i eurolånets simmiga vatten s Reaktion på den amerikanska icke-farm payrolls rapporten, vi känner FX Solutions fasta spridningar skulle kunna ge realt värde. Copyright 2017 MarketWatch, Inc Alla rättigheter reserverade. Intraday Data tillhandahållen av SIX Financial Information och med förbehåll för användarvillkor Historisk och nuvarande slutet av dagsdata som tillhandahålls av SIX Finansiell information Intradagsdata fördröjda per utbytesbehov SP Dow Jones Index SM från Dow Jones Company, Inc Alla noteringar är i lokal utbytestid Realtids senaste försäljningsdata från NASDAQ Mer information om NASDAQ-handlade symboler och deras nuvarande finansiella status Intradagdata försenad 15 minuter för Nasdaq, och 20 minuter för andra utbyten SP Dow Jones Index SM från Dow Jones Company, Inc SEHK intradagdata är prov inlämnad av SIX Financial Information och är minst 60 minuter försenad. Alla citat är i lokal utbytes tid. Inga resultat hittades. PFG Bästa recensioner. Maj 1, 2011 - 30 april 2012. Mycket nöjd med den här mäklaren De säger att det är allt om resultatet, men tjänsten är också utmärkt På telefon lite arrogant, men faktiskt varje mäklare jag har varit med var arrogant. Resultatet är bra och i kombination med deras service och nyheter till mig, jag kan inte göra ett enda klagomål Personligen jag D recomment this.- Recenserad av Anton den 8 september 2011 Betyg 8 10.2010 11 PFG Bästa recensioner. May 1, 2010 - Apr 30, 2011. Jag har handlat med denna FCM i ca 5 månader Har inte haft några problem med dem De täckte baserna med mig On-line-systemet är bra men behöver vänja sig vid inga problem att ta ut pengar. Trades exekveras när det görs ordentligt. Personalen är hjälpsam via telefon. Jag försöker hålla sig borta från dagshandel. Min kapitalisering är tillräcklig och verktygen Finns det on-line om jag tänker på t aking en handel men behöver mer info Jag tror verkligen inte att det finns en FCM där ute som kan vara allt för alla. - Recenserad av Andy, 11 januari 2011 Betyg 7 10.2009 10 PFG Bästa recensioner. May 1, 2009 - Apr 30, 2010.DON ANVÄND ALDRIG DENNA BROKER ALLA STORIERNA ÄR SÄRSKILDA FÖRSÖKRA KUNDSERVICE För att inte tala om att de har FÄRDIGT spridda De kan slå upp till 12 pips när marknaderna blir flyktiga. Jag gick in i en handel på fel sätt när nyheterna släpptes och min order blev stängd när mitt konto slog noll Jag frågade dem varför de här hände och de sa för att förhindra att mitt konto var negativt. Jag trodde det var bra då.2 veckor senare har jag en order öppen med en lång position. Efter att ha tagit det stor förlust tidigare spelade jag med 1 storleks konto jag hade tappat förlust tidigare och hade bara tillräckligt kvar för att köpa en 1 sats med några dollar kvar. Ordern stängd när jag bara hade 30 likviderande värde kvar, vilket tillfälle var det högsta Peka på att paret gick i wronen g riktning innan jag gick in över 100 pip vinst för mig När jag frågade dem vad i helvete hände eftersom jag antog att när det nådde det stängdes det nu stängt när det slog 30 De sa att MT4 alltid är 30. Så jag Frågade till varför den sista gången det hände att det inte blev stängt förrän jag inte hade några pengar kvar. Här är svaret. Hem jag känner mig inte Tja här är ordernummer från när det hände ordernummer dem Det skulle ta mig några minuter bara för att dra upp ordern. Efter lite mer ifrågasättande var konsensusen från honom att han inte ville slösa några minuter för att ta reda på varför jag hade förlorat över 150 som aldrig borde hända Ordningsstorleken för den första stora förlusten var en 7 mycket jag kan förstå honom som inte vill räkna ut mindre 1 mycket, men det faktum att det var 30 skillnader när mina beställningar blev stängda vid olika tidpunkter är löjliga och det faktum att de bara inte bryr sig förmodligen för att De insåg att det var ett misstag och jag fick s Ome pengar tillbaka ut ur dem Och det faktum att kundservice berättade för mig 2 helt olika saker får mig att känna att de rakt upp rånade mig första gången. - Recenserad av axcend, 28 oktober 2009 Betyg 1 10.Inte en dålig mäklare tills det finns en dålig fyllning eller ett fullständigt skruvat upp utförandet av en mer komplex order 3 problem på 5 månader med PFG erkänner aldrig något fel att göra arrogant mäklare, mer som bouncer attityd. - Recenserad av Tomek, 20 oktober 2009 Betyg 2 10.I gillar sin plattform väldigt mycket men spridningarna är hemska GBPJPY är 9 pips De är mycket dyra att använda. - Recenserad av Bob den 3 augusti 2009 Betyg 5 10. Jag har använt PFG under de senaste 12 månaderna nu och jag har haft mycket små problem med dem När jag begär mina pengar är det vanligtvis i mitt nuvarande konto inom 2-3 dagar max Det var bara en gång jag har haft problem och det var över mitt stopp när jag fick stoppa 2-3 pips innan det slog Dess marknad Bortsett från den ena händelsen har allt varit bra, stöd är exklusivt Ellent om du inte kommer i kontakt direkt kommer du alltid att komma tillbaka till dig Jag skulle personligen rekommendera dem - Jag vet inte mycket om slippagee eftersom jag handlar marknaden bra före och efter nyheter. - Recenserad av sjj, 22 juni, 2009 Betyg 9 10.2008 09 PFG Bästa recensioner. Maj 1, 2008 - 30 april 2009. Jag är i Kanada Om du är i Kanada, ta inte del av dessa människor De är inte intresserade av dina små investeringar och kommer bara ta dina pengar och kör i alla fall. Efter omfattande forskning och handel med många demokonton valde jag att hantera PFG och jag öppnade ett livekonto. De var trevliga nog i början men jag kände att de dansade på några problem. Jag bestämde mig för att börja med 500 USD När jag frågade för finansieringsanvisningar, sa de att jag bara kunde överföra medel och informationen finns på webbplatsen jag tittade men instruktionerna var ganska försvunna och tycks inte vara rakt framåt. Så kontaktade jag dem och bad om enklare instruktioner. Tre olika resp. onses alla pekade mig på samma uppsättning instruktioner tycker att de här är mycket unga som bara kan klippa och klistra in länkar och inte ha någon verklig upplevelse eller vård om vad de sätter klienten igenom. Jag skrev ut finansieringsanvisningar direkt från deras hemsida och tog dem till en kunglig bankaffär, eftersom detta var banken som nämns på hemsidan Banken berättade för mig att de behövde en adress för mottagaren som saknades från sidan Berättade också för mig att gå till min egen bank för att göra det så jag gick hem och skrivit ut sin adress Chicago och gick tillbaka till min egen bank för att göra en direkt överföring Damen där tittade på info och hade 20 års erfarenhet i jobbet, berättade för mig att den här tråden kan studsa tillbaka eftersom informationen är ofullständig Jag berättade för henne att plugga in så mycket information som möjligt och det borde gå igenom Tja, gissa vad det studsade och jag förlorade 57 för att skicka och få tillbaka mina egna pengar Furious and frustrated Jag kontaktade PFG och deras inställning överraskning överraskning är att jag gjorde en Misstag en d min bank gjorde ett misstag Mäklaren ansvarig för mitt konto bad mig att faxa honom alla dokument som jag hade om den misslyckade överföringen, så jag gjorde det två gånger, men han diskuterade aldrig dem med mig, som om de aldrig fanns. Han aldrig erbjöd en annan lösning än TRY AGAIN. I frågade efter specifika instruktioner och om jag kan maila dem en check eller en orderingång. De sa att ledningen var det enda sättet att finansiera mitt konto, så jag bad dem att ge mig ett urval av en framgångsrik överföring från Kanada som jag kan lära av från tystnad och inget annat än tystnad från dem. Kollar med två andra stora banker och de berättade för mig att instruktionerna var komplicerade, oklara och otillräckliga och de kunde inte skicka medel med dessa instruktioner . Jag är så glad att min förlust var begränsad till 57 Jag är så glad att jag inte blev mer involverad i denna SCAM av ett företag Kan du föreställa dig hur det kan vara om jag faktiskt hade gjort vinster där och försökte återkalla de? q Utmärkt för att ignorera vad du säger och inte ta itu med dina bekymmer säger jag med absolut förtroende SCAM SCAM SCAM. Om någon vill ha verifiering och bevis om detta, maila mig .- Recenserad av Hawkman, 4 februari 2009 Betyg 1 10.Ennu inte ens en riktig BROKER De är en non clearing FCM som rensar genom andra FCMS i huvudsak bara en stor IB. - Recenserad av Leroy, 6 september 2008 Ingen Rating.2007 08 PFG Forex Reviews. May 1, 2007 - Apr 30, 2008. Jag satte upp en nytt konto med dessa killar och efter att jag kopplade mina pengar till kontot var det dowhill hela vägen därifrån på plattformen setup och visade mitt konto saldo och inom 15 minuter var jag startad ur systemet jag ringde och alla plötsligt min balans var noll 0 00 och jag hade inte ens gjort en handel men de fortsätter att berätta för mig att de försöker få med bokföring för att ta reda på vad som händer men jag har fortfarande inte svar på var mina pengar är Vad är det med detta plats .- Recenserad av Michael, 23 januari 2008 Betyg 1 10.Accoun Ting avdelning kunde inte lösa mitt konto problem När jag gick för att göra ett tillbakadragande blev det ännu värre Kartläggning programvara bra men online-matning var nere vid höga tider gör handel omöjlig Förmodligen inte den värsta men redovisning avdelningen inte användbart minst sagt.- Recenserad av Remym, 16 maj, 2007 Betyg 3 10.Forex Client Services. PFGBEST Forex erbjuder standardiserade och skräddarsydda valutaprodukter och - tjänster, så att individer, multinationella företag och institutioner alla kan omsätta sina valutakrav i de mest flytande miljöerna med lätthet Detaljhandelskunder kan handla med alla valutakurser på nätet, plus miniexexkontrakt och mer. Med PFGBEST, 24-timmars tillgång till valutamarknader, nyheter, ett omfattande kartläggningspaket, snabb tillgång till spotmarknader och up-to - minuters kontoanalys ingår i värdetillägget Alla dessa tjänster stöds av två 24-timmars hanteringsdisken i Chicago och New York, bemannad av professionella dea Lers redo att hjälpa näringsidkare och investerare när som helst. En ledande marknadstillverkare som erbjuder institutionella och privata kunder instant instant-click-and-deal-priser, är PFGBEST väl positionerat för att hjälpa kunderna utnyttja de möjligheter som erbjuds av det växande globala valutamarknaden som gör det möjligt för PFGBESTs toppmoderna handelsplattform med konkurrensutspridningar och branschledande analytiska och back office-tjänster har skapat en av de mest omfattande forex-divisionerna i branschen. PFGBEST Forex-kunder väljer från ett antal handelssystemlösningar som det har varit unikt att kunna integrera, baserat på kundernas efterfrågan på val som fungerar, och PFGBEST kommer att göra allt bakkontorsarbete för institutionella och detaljhandelshandlare. PFGBEST Forex kundfonder hålls på ett konto som är skilt från företagets verksamhet konto, en skillnad som få konkurrenter kunde hävda tills kritiska förändringar initierades genom tillsynsmyndigheter. PFGBEST Forex är pa rt för det FCM-registrerade företaget som regleras av Commodity Futures Trading Commission CFTC Det är också medlem i National Futures Association NFA Som sådan är det nödvändigt att följa strikta kapitalkrav och följa regler och riktlinjer för högt professionell och etisk Affärsbeteende Företaget har stått emot strikta interna och NFA-granskningar årligen för att uppnå status som NFA-medlem. PFGBEST värderar sitt löpande rykte som en av de bästa FCM: erna, och lovar den högsta integriteten och den dedikerade tjänsten i varje kundinteraktion. Futures tidskrift i sex raka år som en av Top 50 Mäklare, är PFGBEST erkänd för sin framgång för att förutse kundernas behov i online-och fullservice mäklare och trading. FREE Educational Webinars Få trading utbildning och mer från våra arkiverade och levande webinars. Get Experts Perspectives Registrera dig för att få GRATIS PRESS Perspectives Nyhetsbrev serien skrivet av vårt team av forskningsexperter. Trading Educ Ation Classes PFGBEST erbjuder en mängd olika online trading klasser Kolla in den senaste schemat. Copyright 2017 PFGBEST One Peregrine Way, Cedar Falls, IA 50613 311 W Monroe St, 1300, Chicago, IL 60606 855 734 2378. Det finns en stor risk för att Förlust i handelsvaruputures, optioner och valutaväxling av utländsk valuta. Tidigare resultat är inte en indikation på framtida resultat. Utgifter som genomförs via en affiliate-återförsäljare, BESTDirect Securities, LLC, medlem FINRA SIPC.

Comments

Popular posts from this blog

Norbert Tysk Binary Alternativ

Tyska Binära Robot Review - Binär Options Trading Robot ALERT. STAY FAR AWAY Min tyska binära robotrecension avslöjar SANNEN om denna nya binära optionshandel Robot. Step 2 När du har försökt det, kom tillbaka till min tyska binära recension och du förstår exakt vad Jag försöker berätta för dig i denna recension. German Binär Robot är en ny Binär Options Robot baserat på en mjukvara som utvecklats av Norbert, den ex tyska banken Roboten är utformad för handel med 60 sekunders binära alternativ. Nu kan du känna igen Norbert Han var också Ansvarig för andra handelsprodukter samt seminarier och den tyska bankers hemliga platsen där han lär ut vanliga handlare hur man gör vad han påstår extraordinära vinster Men Norbert är förmodligen bara ett namn som är upprättat för marknadsföring. Jag tvivlar starkt på att denna person existerar eller Var han någonsin en bankir på deutsche bank eller en utvecklare av några binära alternativ signaler programvara Så glöm den historien och personen. Det b

Uk Binär Alternativ Plattform

Binär alternativ UK. Varför handla binära alternativ istället för att handla forex Tja, handla binärer är inte nödvändigt bättre än forex, är bara mycket enkel En anledning till binär handel är den snabba omsättningen kan vara mindre än en timme, känd som scalping i valutamarknaden Vissa valutahandelnämndar avvisar även scalping genom deras villkor och avtal. Tvärtom har binära optionsmäklare ingenting mot skalpning. Bara köpa ett kortsiktigt alternativ och få vinst. Tävlingsexempel eller lager innehar viss djup kunskap När du ställer upp en position Du måste ange parametrar som stoppavbrott, spårstopp, marginal osv. Vissa nybörjare kan bli överväldigade av så många nya saker Binär optionshandel behöver inte någon teknisk kunskap, bara förutsägelsen av ett framtida resultat. Precis som i sportspel har du för att ange det vinnande laget, oavsett poängen, spelarna inte ens reglerna Med ett enda klick kan du köpa ditt alternativ. En annan fördel med binära alternativ är mul Tyngdpunkten p

Optioner Pfizer

Kan jag köpa eller sälja aktier direkt via Pfizer. Computershare CIP CIP gör det möjligt för investerare i Pfizer Inc att direkt köpa och sälja aktier i bolagets stamaktie och återinvestera utdelningar. Du kan lära dig mer om CIP genom att kontakta Computershare Se detaljer underputershare CIP co Computershare Investor Tjänster PO BOX 30170 College Station, TX 77842-3170. Var noga med att inkludera ditt namn, adress, telefonnummer, telefonnummer, kontonummer, företagsnamn som visas på ditt uttalande på all korrespondens. 1-800-PFE-9393 1-800- 733-9393 USA och Kanada 1-781-575-4591 Utanför USA och Kanada. Vad är Computershare CIP. CIP ersätter Pfizer s nuvarande Aktieägare Investor Program SIP och erbjuds och administreras av Computershare, inte av Pfizer Aktuella deltagare i SIP kommer automatiskt att bli inskrivna i den nya CIP Vänligen kontakta Computershare för ytterligare information. Om jag inte är inskriven i Computershare CIP, hur kommer min utdelning att betalas. Utdelningar be